Kapcsolatfelvétel

Könnyen előfordulhat, hogy a gyakran ismételt kérdések között kapcsolatfelvétel nélkül is választ kapsz a kérdésedre.

Az általában felmerülő kérdések és válaszok böngészéséhez kattints ide

Milyen témában szeretnéd kérni az ügyfélszolgálat segítségét?

Ha esetleg még nem regisztráltál a vaterára, válaszd a "Regisztráció, felhasználói fiók" főtémán belül a "Nem vagyok aktív tag" pontot.

Online Vitarendezési Platform

A fogyasztónak minősülő felhasználó az 524/2013/EU rendelet alapján az Európai Bizottság által létrehozott online vitarendezési platform („ODR”) útján is kezdeményezheti a közötte és a weboldalt üzemeltető Big2 Platform Kft., mint online piac- és egyéb szolgáltatást nyújtó szolgáltató között létrejött online szolgáltatási szerződéssel kapcsolatos panasza bírósági úton kívüli rendezését. Az online vitarendezési platform a Online Dispute Resolution | European Commission linken keresztül érhető el, ahol a kereskedő e-mail címeként a [email protected] szolgál.

A felhasználónak javasolt elsőként a Társasággal közvetlenül felvenni a kapcsolatot a jelen pontban foglaltak alapján panasza kivizsgálása és kezelése érdekében, ugyanakkor ez nem előfeltétele az online vitarendezési platform igénybevételének. Emellett a közvetlen kapcsolatfelvételre az online vitarendezési platform is lehetőséget nyújt, amely esetben a megegyezésre 90 nap áll rendelkezésre.

Ha a panasz nem a weboldal használatával, hanem valamely a weboldalon hirdető kereskedővel, vagy szolgáltatóval létrejött online szerződéssel kapcsolatos, a vitarendezési eljárás közvetlenül a kereskedővel – nem pedig a Big2 Platform Kft.-vel - szemben kezdeményezhető, a kereskedő e-mail címének megadásával. Javasoljuk, hogy a vitarendezési eljárás előtt próbáljanak közvetlenül egyezségre jutni a másik féllel.

Az ODR működéséről bővebb információ itt található: Online Dispute Resolution | European Commission