Miben segíthetünk?

? Számlázási információk

Eladtam egy terméket

30

napom van, hogy értékeljem a vevőt.
  • Ha 30 napon belül sikeresre értékelem, akkor az eladás után fizetendő jutalék számlázásra kerül.
  • Ha 30 napon belül nem értékelem az adásvételt, akkor az eladás után fizetendő jutalék automatikusan számlázásra kerül.
  • Ha 30 napon belül sikertelenre értékelem az adásvételt, akkor az eladás után fizetendő jutalék nem kerül számlázásra.
  • 30 naponta csak 1db számlát kapok, amin szerepel minden, az előző számlám óta általam igénybe vett szolgáltatás díja. A számlám befizetésére 14 napom van.
    Miért jó ez nekem?
  • Átláthatóbb számlázás, mert havonta csak egy számlát kapok!

  • Kényelmesebb, mert csak egyszer kell utalnom egy hónapban!

  • Olcsóbb, mert bankkártyával díjmentesen kiegyenlíthetem a számlámat!

Ha nem fizettem be a számlámat a megadott 14 napos fizetési határidőn belül, akkor 3 értesítés kapok, mielőtt követelés kezelőhöz kerülne a tartozásom.
Befizettem a számlámat!
A következő havi számlámig nem kell a Vaterán a pénzügyeimmel foglalkoznom. Korlátozások nélkül használhatom a Vatera szolgáltatásait!

A fizetési határidő lejárta után 7 nappal e-mailben figyelmeztetést kapok a Vaterától, hogy rendezzem a tartozásomat.

A fizetési határidő lejárta után 14 nappal újabb figyelmeztetést kapok e-mailben, hogy rendezzem a tartozásomat. Azonban ezúttal a felhasználói fiókom már felfüggesztésre kerül, termékeim pedig törlődnek a Vateráról/TeszVeszről.

A fizetési határidő lejárta után 18 nappal, ismét figyelmeztetést kapok, hogy amennyiben nem rendezem a tartozásom, az 3 nap múlva követeléskezelő céghez kerülhet!

Értesítést kapok, hogy a Vatera megkezdte a fennálló követelés érvényesítését, ideértve a követelések értékesítését is.

További segítségre van szükséged?